Uhelné sklady Jilemnice
Čsl. legií 299
51401 Jilmenice
info@prodejuhli.cz
objednávky:
776 727 169
Prodej a rozvoz paliv
Brikety
Koks
Hnědé uhlí
Černé uhlí
Obchodní podmínky
Automatické kotle
Kotle Benekov
Benekov B14
Benekov C16
Benekov C26
Benekov C27
Benekov C51
Benekov C100
CosmoTHERM U25
CosmoTHERM U26
CosmoTHERM U35
Kotle Ekoefekt
Ekoefekt 24
Ekoefekt 48
Servisní středisko
Dotace
Služby
Přistavení kontejneru
Prodej dřeva
Prodej písku a štěrku
Poptávka
Katalog paliv
Kontakt
Obchodní podmínky
Reklamační řád
Jakostní vady:
Vady dodaného pevného paliva /dále jen reklamace/ bude kupující provádět písemnou formou pomocí formulářů k tomu určených. Formuláře k dispozici na příslušném skladu u vedoucí provozovny.
Vadou se rozumí odchylka kvalitativních parametrů tuhého paliva stanovených jakostními parametry prvovýrobců.
Vadu uhlí je kupující povinen prodávajícímu prokázat.
Kupující je povinen prohlédnout reklamované palivo bez zbytečného odkladu. Prodávající nenese odpovědnost za později oznámené vady.
Záruční doba pro zjevné vady /tj.viditelná hlušina či jiné nečistoty, zvýšený obsah prachu, nadsítného a podsítného než je určeno v katalogu výrobce je 5 kalendářních dnů od data expedice dle vážního lístku ze skladu prodejce.
Záruční doba na skryté vady uhlí /tj. vady uhlí zjistitelné laboratorním rozborem/ je 14 kalendářních dnů od data expedice dle vážního lístku. Kupujicí je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku vadného uhlí pro nezávislý laboratorní rozbor nebo odběr kontrolního vzorku provést sám dle normy ČSN 44 1304 za přítomnosti pověřené osoby.
V protokolu o vadách kupující uvede popis vad paliva a přiměřenou požadovanou slevu z kupní ceny. Protokol o vadách kupující doloží kvalitní fotodokumentací.
Nedojde-li k jiné dohodě, je kupující povinen dodávku paliva, u níž kupující uplatňuje nároky z vad, vyložit odděleně od jiného uhlí uskladnit, označit‚ šetrně s dodávkou uhlí manipulovat, při skladování minimalizovat vliv klimatických podmínek a nesmí s uhlím nakládat způsobem, který by mohl ztížit nebo znemožnit kontrolu vad prodávajícímu.
Kupující je povinen vytvořit prodávajícímu podmínky k ověření oprávněnosti nároků z vad uhlí.
Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu součinnost spočívající v tom, že do 5-ti pracovních dnů od doručení protokolu o vadách oznámí kupujícímu, zda a kdy se k vyřízení nároku z vad uhlí dostaví.
Jsou-li prodávajícímu vady uznány jako oprávněné, může kupující požadovat nárok z vad paliva, a to přiměřenou slevou z kupní ceny, která je jediným nárokem kupujícího z vad paliva.
Náklady spojené s řešením nároku z vad nese prodávající jen tehdy, byla -li vada uhlí prokázána, v opačném případě je hradí kupující.
Uhelné sklady Jilemnice
Čsl. Legií 299
514 01 Jilemnice
IČ: 48187828
DIČ: CZ7210133436
objednávky:
mobil:
776 727 169
tel.:
481 544 450
tel.:
481 545 364
Copyright © 2015 |
Login
| Vyrobil:
Petr Holman